- zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí,
- vystavování faktur, hlídání jejich splatnosti a vystavování příp. upomínek,
- vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku,
- vedení skladové evidence,
- vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest,
- zpracování vnitřních směrnic a postupů účtování,
- vyhotovení přehledů dle potřeb klienta,
- přebírání účetních dokladů dle vzájemné dohody,
- zpracování podkladů pro daňové přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení,
- zpracování podkladů pro ostatní daňová přiznání (daň z příjmů, daň silniční apod.),
- osobní spolupráce při kontrole účetnictví státními orgány (na vyžádání firmy či podnikatele),
- zastupování na úřadech po vzájemné dohodě,
- sestavení účetní závěrky (Rozvaha, Výkaz zisku a ztráty, Příloha).
Po uzavření účetního období obdrží klient přehledně uspořádané doklady za celé období a veškeré sestavy ve fyzické i elektronické podobě.
Účetnictví pro SVJ (Společenství vlastníků jednotek)
- předepisování pravidelných plateb pro jednotlivé byty a jejich aktualizace dle vzniklých požadavků (úprava jednotlivých výší záloh, změna vlastníka bytové jednotky apod.),
- vyhotovení přehledu uhrazených a neuhrazených plateb, včetně vystavení příp. upomínek (pravidelné upomínání dle dohodnuté periodicity),
- vedení účetnictví,
- sestavení účetní závěrky (Rozvaha, Výkaz zisku a ztráty, Příloha),
- vyhotovení daňového přiznání příp. i zprostředkování jeho odevzdání na příslušném finančním úřadě, vyhotovení různých vyúčtování daní a přehledů pro ZP.
- vyhotovení roční ekonomické zprávy o hospodaření Společenství,
- provedení ročního vyúčtování a vystavení Protokolů o vyúčtování za jednotlivé bytové jednotky,