Skip to content

Účetnictví

  • zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí,
  • vystavování faktur, hlídání jejich splatnosti a vystavování příp. upomínek,
  • vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku,
  • vedení skladové evidence,
  • vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest,
  • zpracování vnitřních směrnic a postupů účtování,
  • vyhotovení přehledů dle potřeb klienta,
  • přebírání účetních dokladů dle vzájemné dohody,
  • zpracování podkladů pro daňové přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení,
  • zpracování podkladů pro ostatní daňová přiznání (daň z příjmů, daň silniční apod.),
  • osobní spolupráce při kontrole účetnictví státními orgány (na vyžádání firmy či podnikatele),
  • zastupování na úřadech po vzájemné dohodě,
  • sestavení účetní závěrky (Rozvaha, Výkaz zisku a ztráty, Příloha).

Po uzavření účetního období obdrží klient přehledně uspořádané doklady za celé období a veškeré sestavy ve fyzické i elektronické podobě.

Účetnictví pro SVJ (Společenství vlastníků jednotek)

  • předepisování pravidelných plateb pro jednotlivé byty a jejich aktualizace dle vzniklých požadavků (úprava jednotlivých výší záloh, změna vlastníka bytové jednotky apod.),
  • vyhotovení přehledu uhrazených a neuhrazených plateb, včetně vystavení příp. upomínek (pravidelné upomínání dle dohodnuté periodicity),
  • vedení účetnictví,
  • sestavení účetní závěrky (Rozvaha, Výkaz zisku a ztráty, Příloha),
  • vyhotovení daňového přiznání příp. i zprostředkování jeho odevzdání na příslušném finančním úřadě, vyhotovení různých vyúčtování daní a přehledů pro ZP.
  • vyhotovení roční ekonomické zprávy o hospodaření Společenství,
  • provedení ročního vyúčtování a vystavení Protokolů o vyúčtování za jednotlivé bytové jednotky,