- zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí,
- vystavování faktur, hlídání jejich splatnosti a vystavování příp. upomínek,
- vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku,
- vedení skladové evidence,
- vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest,
- zpracování postupů účtování,
- vyhotovení přehledů dle potřeb klienta,
- přebírání účetních dokladů dle vzájemné dohody,
- zpracování podkladů pro daňové přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení,
- zpracování podkladů pro ostatní daňová přiznání (daň z příjmů, daň silniční apod.),
- osobní spolupráce při kontrole účetnictví státními orgány (na vyžádání firmy či podnikatele),
- zastupování na úřadech po vzájemné dohodě,
- sestavení účetní závěrky.
Po uzavření účetního období obdrží klient přehledně uspořádané doklady za celé období a veškeré sestavy ve fyzické i elektronické podobě.